Tu si —
Početna
Blog
How to
Kako unijeti postavke za Internet
‹ How to

Kako unijeti postavke za Internet 10.01.

Imaš problema sa spajanjem na net i čuo si da treba podesiti postavke, ali ne znaš kako? Ništa lakše, pročitaj naš 'how to' vodič i počni surfati. Android, iPhone, Windows Phone, klasični mobači... mislili smo na sve :)

Internet postavke za mobitel - zvuči komplicirano, ali je ustvari vrlo jednostavno. Tvoj će smartphone sam povući postavke i sve što trebaš je probati se spojiti. Ako ne uspije, u svega par minuta možeš podesiti svoj mob za surfanje mrežom svih mreža. Naravno, nakon toga nemoj zaboraviti uključiti jedan od naših internetskih paketa.

Internet postavke za Android: 

Potrebno je unijeti svega par podataka. Odi na: Menu - Postavke - Bežično i mreža - Mobilne mreže - Naziv pristupnih točaka - Menu - Novi APN. 
Ok, sad kod Ime upišeš bonbon internet, pod APN web.htgprs, a Vrsta APN-a (na dnu izbornika) neka bude internet. Ostale parametre ne dirati. :)
To spremiš, uključiš Promet podataka (unutar Mobilne mreže staviti kvačicu za uključivanje podatkovnog prometa) i pokušaš se spojiti. 

Internet postavke za iPhone: 

iPhone samostalno 'povlači' sve potrebne postavke pomoću reseta mrežnih postavki. 
Odaberi: Menu - Postavke - Općenito - Resetiraj - Resetiraj mrežne postavke. Nakon toga iPhone se isključuje i ponovno uključuje povlačeći potrebne postavke. 
Ukoliko mobilni podaci nisu uključeni, potrebno ih je uključiti: Postavke - Općenito - Mobilni podaci - uključeno i tada se pokušaj spojiti na bilo koju internet stranicu. 

Internet postavke za Windows Phone: 
Na Windows mobačima postupak je još jednostavniji: Settings - Mobile Network - uključi Data connection na On - Add/Edit APN i tu pod APN upišeš web.htgprs 
Nakon spremanja podataka pokušaj se spojiti.
Ukoliko imaš verziju Windows Phonea kojoj ne odgovara ova uputa, javi nam se na neki od kanala podrške (Fejs, chat, Twitter, mail) i pošalji svoj broj uz napomenu da trebaš pomoć oko internet postavki za tvoju verziju Windows Phonea. 

Postavke za uređaje koji nisu smartphone:
Pošalji prazan SMS na 13700 i postavke stižu u obliku instalacijske poruke. Ukoliko dobiješ poruku da se trebaš obratiti Službi za korisnike, javi nam se na Fejs, chat, Twitter ili mail sa svojim brojem i vrstom mobitela.

Posljednja izmjena: 03.04.2014.
Pitanja i komentari
  • darkaskvarka 17.05.2014. 17:36
  • ne radi mi na androidu (samsung galaksi 3) sta da radim?
  • 0 Odgovora
  • JupiPupi 25.11.2013. 18:32
  • Ako vam neradi na androidu, probajte promijeniti vrstu APN-a (APN type) na default.
  • 0 Odgovora
  • Roman Krepčić 18.10.2013. 21:00
  • Za android nemogu mjenjati taj APN u web.htgprs niti wrstu APN žašto
  • 0 Odgovora
Želiš li komentirati i uključiti se u raspravu?
Može, ali se prije toga ulogiraj.
Nemaš svoj profil? Registriraj se u tren oka :)