bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Na bonove
SIM kartice, mobiteli, online kupovina
Mobiteli
‹ SIM kartice, mobiteli, online kupovina

Mobiteli

1. Jesu li mobiteli koje kupim u web dućanu otključani ili zaključani?

Mobiteli su zaključani na T-Mobile mrežu.

2. Kako mogu otključati uređaj kupljen u bonbonu?

Mobitel kupljen u bonbon ponudi možeš besplatno otključati ako je prošla godina dana od kupnje mobitela. Na bonbon@bonbon.hr pošalji nam presliku računa za mobitel koji želiš otključati i njegov IMEI broj, a mi ti u roku od 7 dana šaljemo kôd za otključavanje.

3. Što da radim ako mi bonbon ne radi u mom telefonu?

bonbon koristi T-Mobile mrežu i zato bonbon kartica funkcionira samo s mobilnim uređajima iz T-Mobile ponude te sa svim uređajima koji nisu zaključani na neku drugu mrežu. Ako je tvoj uređaj zaključan, savjetujemo ti da odeš na prodajno mjesto ili nazoveš službu za korisnike operatora na čiju je mrežu mobitel zaključan i zatražiš otključavanje.

Posljednja izmjena: 24.08.2012.