bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Na bonove
SIM kartice, mobiteli, online kupovina

SIM kartice, mobiteli, online kupovina

Kupovina u web dućanu

1. Naručio sam nešto u web dućanu, ali nisam dobio e-mail s potvrdom o kupnji. Zašto? Provjeri svoje foldere sa spamom ili trashom, možda je e-mail završio tamo. Ako ga ni tamo nema, javi nam se na bonbon@bonbon.hr s podacima o kupnji (ime i...

Mobiteli

1. Jesu li mobiteli koje kupim u web dućanu otključani ili zaključani? Mobiteli su zaključani na T-Mobile mrežu. 2. Kako mogu otključati uređaj kupljen u bonbonu? Mobitel kupljen u bonbon ponudi možeš besplatno otključati ako je prošla godina...

 6 – 7 od 7
Prijašnja
1
2
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.