bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Pretplata
Račun i potrošnja
Račun
‹ Račun i potrošnja

Račun

1. Zašto imam limit potrošnje ako sam novi bonbon pretplatnik?

Ako si novi bonbon pretplatnik, u prva tri mjeseca imat ćeš limit na potrošnju od 300 kn, ali to je samo dok se bolje ne upoznamo. 20 kn prije no što dođeš do limita obavijestit ćemo te o tome.

2. Mogu li ja povećati taj limit kad do njega dođem?

Možeš, samo nam se javi na bonbon@bonbon.hr

3. Imam li neki limit potrošnje i nakon prva tri mjeseca na bonbon pretplati?

Radi tvoje zaštite postavili smo limit potrošnje na iznos koji je četiri puta veći od tvoje prosječne potrošnje. Ako dođeš do toga limita i želiš ga promijeniti, javi nam se na bonbon@bonbon.hr

4. Mogu li aktivirati eRačun?

Naravno da možeš, to i podržavamo jer je ekološki prihvatljivije :) Svoje eRačune možeš primati na Moj bonbon profilu, tamo možeš imati uvid u detalje svoje potrošnje, a možeš i odabrati želiš li obavijest o primljenom eRačunu primati e-mailom ili SMS-om. Sve ti je to dostupno na Moj bonbon profilu pa ga aktiviraj ako već nisi.

5. Mogu li aktivirati eRačun ako sam poslovni korisnik?

Nažalost ne možeš :( Poslovni korisnici za sada još uvijek ne mogu primati eRačune.

6. Kako mogu plaćati svoje eRačune?

eRačune na Moj bonbon profilu možeš platiti internetskim bankarstvom, a jedan račun godišnje možeš platiti i do 3 rate. Odabir plaćanja na rate možeš napraviti samo za nedospjeli račun, ne i dugovanje. Rate i svaki račun koji ćeš dobiti tijekom razdoblja otplate na rate trebaš podmiriti do datuma dospijeća. Ako rata ili računi koji su izdani nakon aktivacije plaćanja na rate ne budu plaćeni na vrijeme, plaćanje na rate bit će poništeno. Nakon što iskoristiš ovu pogodnost, nećeš se njom moći koristiti idućih 11 mjeseci.

7. Što se događa ako svoje račune ne platim na vrijeme?

Huh, nadamo se da ti ove informacije neće baš trebati, ali evo ih:

  • Datum dospijeća računa je promijenjiv, a uglavnom je 13 dana od datuma izdavanja računa (ovisno o nedjeljama i praznicima koji se pojave u međuvremenu)
  • Dva radna dana nakon datuma dospijeća poslat ćemo ti SMS-om podsjetnik o tome.
  • Pisanu opomenu šaljemo najranije 5 radnih dana od datuma dospijeća. Tebi ih baš nećemo slati, jel' tako?
  • 30 radnih dana od pisane opomene onemogućit ćemo ti odlazni promet (naravno ako nisi platio opomenu), ali ćemo te prije toga obavijestiti SMS-om o tome.
  • Trajno raskidamo ugovor s tobom 35 dana od onemogućavanja odlaznog prometa i ti zauvijek gubiš svoj bonbon broj :(
  • Najranije 5 dana od raskida ugovora pokreće se sudski postupak. Ovo je sad već uffff... A sad ti se na dugovanje i zatezne kamate uključuju i sudski troškovi. Ovo baš treba izbjeći.
Posljednja izmjena: 31.08.2016.