bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Pretplata
SIM kartica, online kupovina
Mobiteli
‹ SIM kartica, online kupovina

Mobiteli

1. Jesu li mobiteli koje kupim u web dućanu otključani ili zaključani?

Mobiteli su zaključani na T-Mobile mrežu.

2. Kako mogu otključati uređaj kupljen u bonbonu?

Mobitel kupljen u bonbon ponudi možeš besplatno otključati ako je prošla godina dana od kupnje mobitela. Na bonbon@bonbon.hr pošalji nam presliku računa za mobitel koji želiš otključati i njegov IMEI broj, a mi ti u roku od 7 dana šaljemo kôd za otključavanje.

3. Što da radim ako mi bonbon broj ne radi u mom telefonu?

bonbon se koristi T-Mobile mrežom i zato bonbon kartica funkcionira samo s mobilnim uređajima iz T-Mobile ponude te sa svim uređajima koji nisu zaključani na neku drugu mrežu. Ako je tvoj uređaj zaključan, savjetujemo ti da odeš na prodajno mjesto ili nazoveš službu za korisnike operatera na čiju je mrežu mobitel zaključan i zatražiš otključavanje.

4. Mogu li potpisati ugovor na bonbon pretplati i kupiti jeftiniji mobitel?

Nažalost ne. Na bonbonu nema ugovorne obveze pa nema ni jeftinijih mobitela zbog potpisivanja ugovora. Ali uvijek možeš kupiti mobitel iz našeg web dućana plaćanjem do 12 rata kreditnim karticama American Express® i Diners.

Posljednja izmjena: 14.06.2013.