bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Pretplata
Usluge u pretplati
Postavljanje limita računa
‹ Usluge u pretplati

Postavljanje limita računa

1. Što je to SMS o potrošnji?

SMS o potrošnji je usluga u pretplati koja ti omogućuje da sam odrediš iznos potrošnje i mi ćemo te obavijestiti SMS-om da si potrošio taj iznos. To je samo obavijest, a nakon toga se možeš nesmetano nastaviti koristiti svojim bonbonom.

2. Što je to limit računa?

Limit računa je usluga u pretplati koja ti omogućuje da sam odrediš iznos potrošnje nakon kojeg više ne želiš trošiti. Od trenutka dosezanja ovog limita usluge se blokiraju i više ne možeš pozivati ili slati poruke… Dobra je stvar što možeš deaktivirati limit ako želiš ili postaviti novi te se na taj način i dalje nesmetano koristiti svojim bonbonom. Limit ne možeš postaviti niti ispod minimalne mjesečne potrošnje koju si odabrao niti ispod iznosa koji si do tog trenutka potrošio. Ako povećaš minimalnu mjesečnu potrošnju, a postavljeni limit računa je ispod tog iznosa, on će se automatski povećati na iznos minimalne mjesečne potrošnje. Na primjer, povećao si minimalnu mjesečnu potrošnju s 40 na 80 kn, a limit računa bio ti je postavljen na 70 kn – on će se automatski povećati na 80 kn.

3. Hoću li biti obaviješten prije no što mi se usluga blokira?

Hoćeš. 20 kn prije no što dosegneš odabrani limit obavijestit ćemo te SMS-om o tome.

4. Kako mogu aktivirati i deaktivirati SMS o potrošnji i limit računa?

Oba limita možeš aktivirati i deaktivirati na Moj bonbon profilu. Jednom postavljeni limiti ostaju takvi svaki mjesec dok ih sam ne potrošiš ili ne deaktiviraš.

5. Mogu li istovremeno aktivirati i SMS o potrošnji i limit računa?

Nažalost, ne možeš. Možeš imati aktiviranu ili jednu ili drugu uslugu.

6. Mogu li dobiti veći račun od limita?

Možeš jer na završnom iznosu na računu može biti sitnih odstupanja u lipama, a dodatno plaćaš i 10 kn naknade za uporabu RF spektara.

Nekad se može dogoditi da dobiješ i značajno veći račun od limita koji si postavio. To se događa u situacijama kada koristiš usluge poput SMS parkinga, SMS prijevoza i ostale usluge koje naplaćujemo za treće strane, a potrošio si manje od minimalne mjesečne potrošnje. Naime, usluge koje naplaćujemo za treće strane ne ulaze u minimalnu mjesečnu potrošnju i naplatit će ti se povrh nje na računu.

Na primjer: postavio si limit na 40 kn, koliko ti iznosi i minimalna mjesečna potrošnja. Potrošio si 35 kn na naše usluge (pozive, poruke, surfanje) i 5 kn na SMS parking. Očekuješ račun od 50 kn (40 kn minimalna mjesečna potrošnja plus 10 kn naknade za uporabu RF spektara), a stigne 55 kn – to je zato što se SMS parking na računu obračunava povrh minimalne mjesečne potrošnje. Zbog prirode usluga koje naplaćujemo za treće strane, nismo ih mogli uključiti u minimalnu mjesečnu potrošnju :(

Posljednja izmjena: 11.10.2016.