bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Pretplata
Usluge u pretplati
Prijenos broja
‹ Usluge u pretplati

Prijenos broja

1. Što je to prijenos broja?

Prijenos broja je usluga koja ti omogućuje da nakon što promijeniš operatera i prijeđeš u bonbon, zadržiš svoj dosadašnji broj i predbroj za koji si sentimentalno vezan.

Kad odlučiš prenijeti svoj broj u bonbon, ne zaboravi ponijeti sa sobom PUK1 broj, SIM karticu i identifikacijski dokument. Na prodajnom mjestu potpiši Zahtjev za prijenos broja i to je to – nakon što se prijenos broja uspješno realizira postao si novi bonbon korisnik :)

Prijenosom broja u bonbon gubiš sve pogodnosti, tarife i usluge kojima si se koristio kod prethodnog operatera, ali dobivaš sve pogodnosti koje bonbon nudi!

Nakon što preneseš broj, više se nećeš moći koristiti svojim starim mobitelom ako je zaključan na tvojoj staroj mreži. Za otključavanje telefona trebaš se obratiti svojem dosadašnjem operateru ili servisu.

Za prijenos broja ne plaća se naknada, a možeš prenijeti i svoj data broj. Ako ti se broj kod tvog operatera smatra fiksnim, njega ipak nećeš moći prenijeti.

2. Kako i gdje mogu prenijeti broj u bonbon pretplatu?

Ako si se odlučio prenijeti broj u bonbon, pripremi svoj identifikacijski dokument, SIM karticu i PUK1 broj i kreni na jedno od prodajnih mjesta. Da bi znao na koje prodajno mjesto trebaš otići, traži prodajno mjesto s oznakom “Pretplata”. Neka te ne zbuni oznaka “Prijenos broja” jer se na tim prodajnim mjestima mogu prenijeti samo brojevi na bonove.

3. Što dobivam prijenosom broja na bonbon pretplatu?

Ako preneseš broj u bonbon do 31. siječnja 2016. možeš aktivirati opciju 1000 bonbon minuta i SMS-ova za 1 kn mjesečno sve do 2020.

Tu su i naši odlični paketi s kojima sam slažeš svoju kombinaciju razgovora, poruka i interneta. 

I naravno, zadržavaš broj koji znaju svi koji te poznaju :)

4. Kako mogu znati da je broj koji zovem prenesen u neku drugu mrežu?

Ako želiš znati da je broj koji pozivaš prebačen u mrežu nekog drugog operatera, trebaš uključiti takvu obavijest. Uključi je slanjem obavijest na 13977 – i na isti način isključi ako odlučiš da ju više ne želiš imati :) A možeš se javiti i nama na Facebook,Twitter, mail bonbon@bonbon.hr ili na chat pa ćemo ti mi uključiti tu opciju.

Posljednja izmjena: 30.11.2015.