bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Pretplata
Usluge u pretplati
Privremeno isključenje iz mreže
‹ Usluge u pretplati

Privremeno isključenje iz mreže

1. Što je to privremeno isključenje broja iz mreže?

To je usluga koja ti omogućava da svoj bonbon broj jednom godišnje isključiš iz mreže na razdoblje od 1 do 6 mjeseci. Na primjer, putuješ u inozemstvo na tri mjeseca i ne želiš plaćati račun za to vrijeme (a i zašto bi ga plaćao kad ga ne koristiš) – jednostavno isključiš svoj broj na tri mjeseca i u tom razdoblju ne dobivaš račune. Broj će biti privremeno isključen iz mreže s prvim danom mjeseca koji si odabrao, a ponovno će se uključiti u mrežu s prvim danom u mjesecu nakon proteka razdoblja privremenog isključenja.

2. Što se događa s paketima koji su mi aktivirani u trenutku privremenog isključenja?

Svi paketi koji su aktivni u trenutku privremenog isključenja broja iz mreže bit će deaktivirani i neće se reaktivirati kad se broj ponovno uključi u mrežu. No ništa zato, prstići su tu pa ih ti opet sam aktiviraj :)

3. Koliko me košta privremeno isključenje broja iz mreže?

Ništa. Usluga je besplatna.

Posljednja izmjena: 04.12.2013.