bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "internet", 12 rezultata.

Problemi sa spajanjem na internet

Zašto se ne mogu spojiti na internet USB stickom i Internet SIM karticom? Ako je USB stick dekodiran, potrebno je upisati ispravne postavke za Internet. Trebaš upisati pristupno ime (Access Point Name – APN): web.htgprs i broj telefona: *99#...

Problemi sa 0.facebook.com

1. Zašto se ne mogu spojiti na 0.facebook? Utipkaj *100#    i provjeri valjanost svog računa. Ako je valjanost istekla, nećeš se moći spojiti na 0.facebook. Ako je račun aktivan, pokušaj se spojiti na neku drugu stranicu i ako joj možeš...

Nadoplata internet SIM kartice

Kako da nadoplatim već kupljeni bon na Internet SIM karticu koja mi je u USB sticku? Nadoplatiti ga možeš ovdje .

Internet SIM kartica

Koliko košta Internet SIM kartica i što dobijem na njoj? Internet SIM-icu sa svojim novim Internet bonbon brojem i uključenih 10 kn na računu možeš kupiti samo u našem web dućanu po cijeni od 10 kn.

Postavke

Kako mogu dobiti Internet i MMS postavke? Pošalji prazan SMS na 13700 i postavke će ti stići na tvoj mobitel. Ako ti postavke ne stignu, provjeri jesu li ti uključene push poruke: odeš u Meni > Poruke > Postavke > Postavke poruka...

 6 – 10 od 12
Prijašnja
1
2
3
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.