bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "pretplata", 28 rezultata.

Ugovor

1. Moram li u bonbon pretplati potpisati ugovor na 12 ili više mjeseci? Ne moraš. Štoviše, u bonbon pretplati nema ugovorne obveze.

Prijenos broja

1. Što je to prijenos broja? Prijenos broja je usluga koja ti omogućuje da nakon što promijeniš operatera i prijeđeš u bonbon, zadržiš svoj dosadašnji broj i predbroj za koji si sentimentalno vezan. Kad odlučiš prenijeti svoj broj u bonbon, ne...

Minimalna mjesečna potrošnja

1. Što je to minimalna mjesečna potrošnja? Minimalna mjesečna potrošnja je minimalni iznos pretplate u bonbonu. Možeš odabrati iznos od 40, 80 ili 160 kn, a početna minimalna mjesečna potrošnja je 40 kn i neće se promijeniti osim ako ju sam ne...

Postavljanje limita računa

1. Što je to SMS o potrošnji? SMS o potrošnji je usluga u pretplati koja ti omogućuje da sam odrediš iznos potrošnje i mi ćemo te obavijestiti SMS-om da si potrošio taj iznos. To je samo obavijest, a nakon toga se možeš nesmetano nastaviti...

Odabir bonbon broja

Kako odabirem bonbon broj? Bonbon broj odabireš prije aktivacije svog novog broja: stavi SIM-icu u mobitel, pošalji besplatnu poruku broj na 13977  i samo slijedi upute. Predbroj je 0977  i 0976 , a ti odabireš sljedećih 6 znamenaka (ako te...

 21 – 25 od 28
Prijašnja
1
2
3
4
5
6
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.