bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "račun", 11 rezultata.

Postavljanje limita računa

1. Što je to SMS o potrošnji? SMS o potrošnji je usluga u pretplati koja ti omogućuje da sam odrediš iznos potrošnje i mi ćemo te obavijestiti SMS-om da si potrošio taj iznos. To je samo obavijest, a nakon toga se možeš nesmetano nastaviti...

PUK1 broj

Ne znam svoj PUK1 broj. Kako da ga saznam? Ako ne znaš PUK1 broj, provjeri točno stanje računa i prisjeti se kada si posljednji put i u kojem iznosu nadoplatio svoj račun. Zatim nam se javi na Facebooku , Twitteru , chatu ili e-mail...

Provjera stanja i valjanosti računa

Kako provjeravam stanje i valjanost svog računa? Unesi *100#   , pošalji besplatan SMS kune na 13977  ili pokreni USSD izbornik -  *121#.

Nadoplata bona na drugi račun

Mogu li kupljenim bonom nadoplatiti neki drugi račun? Možeš. Ako kupuješ bon preko web dućana samo upiši bonbon broj osobe kojoj želiš nadoplatiti, a ako želiš, možeš joj napisati i personaliziranu poruku. Ako si već kupio bon koji želiš...

Produljenje valjanosti računa

Koliko mi nadoplaćeni bon produljuje valjanost računa? Bonovi bon 10, bon 20, bon 40 i bon 80 produljuju valjanost računa za 90 dana, a bon 160 za 360 dana.

 6 – 10 od 11
Prijašnja
1
2
3
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.