bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "sms", 22 rezultata.

Tko je zvao

1. Kako se aktivira, a kako deaktivira usluga Tko je zvao? Za aktivaciju unesi  **70*124#   . Za deaktivaciju unesi  #70#   . 2. Kako funkcionira usluga Tko je zvao? Kada te netko pokušava dobiti, a ti si nedostupan, dobit ćeš SMS s...

Postavke

Kako mogu dobiti postavke za internet i MMS? Pošalji prazan SMS na 13700  i postavke će ti stići na tvoj mobitel. Ako ti postavke ne stignu, provjeri jesu li ti uključene push poruke: odeš u Meni > Poruke > Postavke > Postavke poruka...

Prijenos broja

1. Što je to prijenos broja? Prijenos broja je usluga koja ti omogućuje da nakon što promijeniš operatera i prijeđeš u bonbon, zadržiš svoj dosadašnji broj i predbroj za koji si sentimentalno vezan. Kad odlučiš prenijeti svoj broj u bonbon, ne...

Minimalna mjesečna potrošnja

1. Što je to minimalna mjesečna potrošnja? Minimalna mjesečna potrošnja je minimalni iznos pretplate u bonbonu. Možeš odabrati iznos od 40, 80 ili 160 kn, a početna minimalna mjesečna potrošnja je 40 kn i neće se promijeniti osim ako ju sam ne...

Postavljanje limita računa

1. Što je to SMS o potrošnji? SMS o potrošnji je usluga u pretplati koja ti omogućuje da sam odrediš iznos potrošnje i mi ćemo te obavijestiti SMS-om da si potrošio taj iznos. To je samo obavijest, a nakon toga se možeš nesmetano nastaviti...

 6 – 10 od 22
Prijašnja
1
2
3
4
5
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.