‹ back

Ostalo: Moj bonbon, registracija, trikovi i savjeti

U bonbonu brijemo na drugačiji pristup korisniku. Kompletna komunikacija odvija se na internetu, što znači da svaki korisnik, u svakom trenutku, može brzo i jednostavno riješiti neki problem ili dobiti odgovor na pitanje. Naša korisnička podrška...

Saznaj više

1. Kako mogu registrirati svoj bonbon broj? Jednostavno i lako, nekim od slijedećih kanala: preko web obrasca , SMS-om, MMS-om ili e-mailom. Ti sâm odaberi koji ti je način najlakši. Što ti je sve potrebno za registraciju, provjeri ovdje . 2....

Saznaj više

Zaboravio sam lozinku i/ili korisničko ime za prijavu. Kako da ih vratim? Ako si zaboravio samo lozinku, prilikom prijave na Moj bonbon odaberi opciju Zaboravio/la si lozinku? i na taj način možeš riješiti svoj problem. Ako si osim lozinke...

Saznaj više

Zašto se ne mogu spojiti na internet USB stickom i Internet SIM karticom? Ako je USB stick dekodiran, potrebno je upisati ispravne postavke za Internet. Trebaš upisati pristupno ime (Access Point Name – APN): internet .ht.hr i broj telefona:...

Saznaj više

Zašto ne mogu slati SMS-ove? Utipkaj *100#    i provjeri imaš li kuna na računu i je li ti istekla valjanost računa. Ako imaš kuna i kartica je aktivna, provjeri broj SMS centra: Meni > Poruke > Postavke poruke > Tekstualne poruke >...

Saznaj više

Dođi u bonbon sa svojim brojem

Popuni web zahtjev i dođi sa svojim ljubljenim brojem u bonbon!

Postani bonbon pretplatnik

Ispuni zahtjev u par minuta i bonbon broj stiže ravno na tvoja vrata!

Potraži bonbon u blizini

Potraži nas na karti