‹ back

Račun, bonovi i nadoplata

Od 06.04.2017. u bonbonu možeš kupiti bon putem pretplatničkog računa mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, a kupljeni bon će se obračunati na prvom idućem računu za mobilnu pretplatu. SMS zahtjev za kupovinu bona se ne naplaćuje, stoga ako u svojoj okolini imaš prijatelja ili člana obitelji koji je pretplatnik, može ti kupiti bon koristeći opciju SMS bon.

Možeš kupiti bonove u vrijednosti od 30 kn, 60 kn, 90 kn i 180 kn.

Saznaj više

Koliko mi nadoplaćeni bon produljuje valjanost računa? Bonovi bon 15, bon 30, bon 60 i bon 90 produljuju valjanost računa za 90 dana, a bon 180 za 360 dana.

Saznaj više

Kako provjeravam stanje i valjanost svog računa? Unesi *100#   , pošalji besplatan SMS kune na 13977  ili pokreni USSD izbornik -  *121#.

Saznaj više

Kako da nadoplatim već kupljeni bon na Internet SIM karticu koja mi je u USB sticku? Nadoplatiti ga možeš ovdje .

Saznaj više

Imam problema s nadoplatom. Zašto mi stalno javlja pogrešku? Ukucaj *100#   i provjeri stanje računa jer ti je nadoplata možda već i prošla. Ako nije, javi nam se na Facebooku , Twitteru , chatu ili na bonbon@bonbon.hr pa ćemo provjeriti...

Saznaj više

Dođi u bonbon sa svojim brojem

Popuni web zahtjev i dođi sa svojim ljubljenim brojem u bonbon!

Postani bonbon pretplatnik

Ispuni zahtjev u par minuta i bonbon broj stiže ravno na tvoja vrata!

Potraži bonbon u blizini

Potraži nas na karti