bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Na bonove
Usluge na bonove
Roaming
‹ Usluge na bonove

Roaming

1. Kakve su cijene ako sam s bonbon brojem u roamingu?

U roamingu vrijede bonbon paketi uz naplatu roaming dodatka. Cijene provjeri ovdje.

2. Da li u roamingu mogu koristiti usluge s posebnom tarifom?

Dok si u roamingu ne možeš pozivati brojeve s posebnom tarifom (to su npr. 060, 061… brojevi koji se koriste za pružanje usluga s posebnom tarifom).

3. Kako mogu provjeriti potrošene megabajte u roamingu?

Ako želiš provjeriti koliko si megabajta potrošio dok si u roamingu, pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977 ili unesi kod *136#

4. Kako da ograničim internet potrošnju u roamingu?

Limit za Internet potrošnju u roamingu iznosi 474 kn s uključenim PDV-om, a nakon što dosegneš taj limit surfanje se prekida. Ovaj limit vrijedi u zemljama unutar i izvan Europske Unije. Prije no što ti se usluga prekine, dobit ćeš SMS obavijest o potrošnji na 80% i 100% svoga limita.

Ako ti ovaj limit nije dovoljan, možeš ga besplatno promijeniti putem USSD koda *136# ili pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977. Naravno, ti možeš i u potpunosti ukinuti iznose ograničenja, a nakon što ga ukineš možeš ga ponovno i aktivirati u gore navedenom iznosu.

U svrhu tvoje zaštite, mi zadržavamo pravo blokiranja Internet potrošnje dok si u roamingu u slučajevima koji su definirani međunarodnim ugovorima o roamingu sa roaming partnerima. Riječ je o situacijama u kojima iz nepoznatog razloga naši sustavi ne dobiju sve potrebne informacije koje su potrebne za obračun cijene (pa npr. sustav ne prepozna u kojoj se mreži nalaziš). Ne brini, ove situacije su rijetke :)

5. Što je lokalni pružatelj podatkovnog prometa u roamingu?

Od 1. srpnja 2014. tijekom boravka u zemljama Europske unije, Islandu, Lihtenštajnu i Norveškoj možeš koristiti lokalni podatkovni promet kod odabranog stranog operatora u zemlji u kojoj se nalaziš. To znači da i dalje koristiš govorne i SMS usluge od bonbona (ne mijenjaš SIM karticu u svom mobitelu) te lokalni podatkovni promet od stranog operatora.

Da bi koristio takvu uslugu, u postavkama svog mobitela moraš ručno promijeniti APN u EUINTERNET. Ako koristiš iPhone, trebat ćeš napraviti upgrade svog iOS-a na iOS 8, a za vrijeme dok nemaš iOS 8 javi nam se na bonbon@bonbon.hr da ti objasnimo kako da podesiš ovaj APN.

Evo primjera: dolaziš u Pariz (fensi :)) i vidiš reklamu operatora Orange o surfanju u roamingu na njihovoj mreži. Promijeniš ručno svoj APN u mobitelu, napraviš radnju koju Orange od tebe traži (npr. kupiš nekakav bon i ukucaš ga u mobitel) i surfaš po tim cijenama. Svo to vrijeme pričaš i šalješ poruke po bonbon roaming cijenama.

6. Tko me treba informirati o detaljima ponude lokalnih pružatelja podtkovnog prometa?

Sve informacije za surfanje na ovaj način dužan ti je osigurati strani pružatelj podatkovnog prometa u roamingu. bonbon nema informacije o njihovim ponudama, pa te informacije od nas nećeš moći dobiti.

7. Što mi je još važno za znati dok sam u roamingu?

Dok si u roamingu možeš besplatno pozivati hitne službe na broju 112.

Također, ako trebaš korisničku podršku dok si u inozemstvu možeš nas besplatno dobiti na broju 097 0366366. Ovaj broj ti je dostupan samo za pozive iz inozemstva.

Posljednja izmjena: 20.09.2016.