bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "dućan", 6 rezultata.

Kupovina bonbon bona putem usluge SMSbon

Od 06.04.2017. u bonbonu možeš kupiti bon putem pretplatničkog računa mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, a kupljeni bon će se obračunati na prvom idućem računu za mobilnu pretplatu. SMS zahtjev za kupovinu bona se ne naplaćuje, stoga ako u svojoj...

Mobiteli

1. Jesu li mobiteli koje kupim u web dućanu otključani ili zaključani? Mobiteli su zaključani na T-Mobile mrežu. 2. Kako mogu otključati uređaj kupljen u bonbonu? Mobitel kupljen u bonbon ponudi možeš besplatno otključati ako je prošla godina...

Kupovina u web dućanu

1. Naručio sam nešto u web dućanu, ali nisam dobio e-mail s potvrdom o kupnji. Zašto? Provjeri svoje foldere sa spamom ili smećem, možda je e-mail završio tamo. Ako ga ni tamo nema, javi nam se na  bonbon@bonbon.hr  s podacima o kupnji (ime i...

Koje su prednosti bonbona?

bonbon brije na drugačiji pristup korisniku. Kompletna komunikacija odvija se na internetu, što znači da svaki korisnik, u svakom trenutku, može brzo i jednostavno riješiti neki problem ili dobiti odgovor na pitanje. Naša Korisnička podrška dostupna...

Kupnja bona preko web dućana

1. Dobijem li kôd za nadoplatu ili je nadoplata automatska pri kupnji bona u web dućanu? Nakon što kupiš bon i upišeš broj na koji želiš nadoplatu, bon se automatski nadoplaćuje na taj bonbon broj. 2. Ne mogu kupiti i nadoplatiti bon preko web...

 1 – 5 od 6
Prijašnja
1
2
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.