bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "mobitel", 3 rezultata.

Kupovina u web dućanu

1. Naručio sam nešto u web dućanu, ali nisam dobio e-mail s potvrdom o kupnji. Zašto? Provjeri svoje foldere sa spamom ili trashom, možda je e-mail završio tamo. Ako ga ni tamo nema, javi nam se na bonbon@bonbon.hr s podacima o kupnji (ime i...

Mobiteli

1. Jesu li mobiteli koje kupim u web dućanu otključani ili zaključani? Mobiteli su zaključani na T-Mobile mrežu. 2. Kako mogu otključati uređaj kupljen u bonbonu? Mobitel kupljen u bonbon ponudi možeš besplatno otključati ako je prošla godina...

Prijenos broja u bonbon

1. Što je to prijenos broja? Prijenos broja je usluga koja ti omogućuje da nakon što promijeniš operatora i prijeđeš u bonbon, zadržiš svoj dosadašnji broj i predbroj za koji si sentimentalno vezan. Kad odlučiš prenijeti svoj broj u bonbon, ne...

Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.