bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "nadoplata", 10 rezultata.

Kupovina bonbon bona putem usluge SMSbon

Od 06.04.2017. u bonbonu možeš kupiti bon putem pretplatničkog računa mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, a kupljeni bon će se obračunati na prvom idućem računu za mobilnu pretplatu. SMS zahtjev za kupovinu bona se ne naplaćuje, stoga ako u svojoj...

PUK1 broj

Ne znam svoj PUK1 broj. Kako da ga saznam? Ako ne znaš PUK1 broj, provjeri točno stanje računa i prisjeti se kada si posljednji put i u kojem iznosu nadoplatio svoj račun. Zatim nam se javi na Facebooku , Twitteru , chatu ili e-mail...

Kupnja bona preko web dućana

1. Dobijem li kôd za nadoplatu ili je nadoplata automatska pri kupnji bona u web dućanu? Nakon što kupiš bon i upišeš broj na koji želiš nadoplatu, bon se automatski nadoplaćuje na taj bonbon broj. 2. Ne mogu kupiti i nadoplatiti bon preko web...

Problemi s nadoplatom

Imam problema s nadoplatom. Zašto mi stalno javlja pogrešku? Ukucaj *100#   i provjeri stanje računa jer ti je nadoplata možda već i prošla. Ako nije, javi nam se na Facebooku , Twitteru , chatu ili na bonbon@bonbon.hr pa ćemo provjeriti...

Nadoplata bona na drugi račun

Mogu li kupljenim bonom nadoplatiti neki drugi račun? Možeš. Ako kupuješ bon preko web dućana samo upiši bonbon broj osobe kojoj želiš nadoplatiti, a ako želiš, možeš joj napisati i personaliziranu poruku. Ako si već kupio bon koji želiš...

 1 – 5 od 10
Prijašnja
1
2
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.