Pretraga za "dućan", 6 rezultata.

Kupovina bonbon bona putem usluge SMSbon

Od 06.04.2017. u bonbonu možeš kupiti bon putem pretplatničkog računa mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, a kupljeni bon će se obračunati na prvom idućem računu za mobilnu pretplatu. SMS zahtjev za kupovinu bona se ne naplaćuje, stoga ako u svojoj...

Mobiteli

1. Jesu li mobiteli koje kupim u web dućanu otključani ili zaključani? Mobiteli su zaključani na HT mrežu. 2. Kako mogu otključati uređaj kupljen u bonbonu? Mobitel kupljen u bonbon ponudi možeš besplatno otključati ako je prošla godina dana...

Kupovina u web dućanu

1. Naručio sam nešto u web dućanu, ali nisam dobio e-mail s potvrdom o kupnji. Zašto? Provjeri svoje foldere sa spamom ili smećem, možda je e-mail završio tamo. Ako ga ni tamo nema, javi nam se na  bonbon@bonbon.hr  s podacima o kupnji (ime i...

Koje su prednosti bonbona?

U bonbonu brijemo na drugačiji pristup korisniku. Kompletna komunikacija odvija se na internetu, što znači da svaki korisnik, u svakom trenutku, može brzo i jednostavno riješiti neki problem ili dobiti odgovor na pitanje. Naša korisnička podrška...

Kupnja bona preko web dućana

1. Dobijem li kôd za nadoplatu ili je nadoplata automatska pri kupnji bona u web dućanu? Nakon što kupiš bon i upišeš broj na koji želiš nadoplatu, bon se automatski nadoplaćuje na taj bonbon broj. 2. Ne mogu kupiti i nadoplatiti bon preko web...

Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.

Dođi u bonbon sa svojim brojem

Popuni web zahtjev i dođi sa svojim ljubljenim brojem u bonbon!

Postani bonbon pretplatnik

Ispuni zahtjev u par minuta i bonbon broj stiže ravno na tvoja vrata!

Potraži bonbon u blizini

Potraži nas na karti