Od 06.04.2017. u bonbonu možeš kupiti bon putem pretplatničkog računa mobilne usluge Hrvatskog Telekoma, a kupljeni bon će se obračunati na prvom idućem računu za mobilnu pretplatu. SMS zahtjev za kupovinu bona se ne naplaćuje, stoga ako u svojoj...
1. Čemu služi Moj bonbon profil? Svačemu i svakako je korisno da ga otvoriš. Na Moj bonbon profilu možeš: aktivirati i deaktivirati pakete i provjeriti njihovo stanje provjeriti trenutačnu potrošnju u tekućem mjesecu promijeniti...
Prije svega, bonbon voli drugačije pristupiti tebi kao korisniku. Kompletna komunikacija odvija se na internetu, što znači da u svakom trenutku možeš brzo i jednostavno riješiti neki problem ili dobiti odgovor na pitanje. Naša Korisnička podrška...
1. Zašto imam limit potrošnje ako sam novi bonbon pretplatnik? Ako si novi bonbon pretplatnik, u prva tri mjeseca imat ćeš limit na potrošnju od 300 kn, ali to je samo dok se bolje ne upoznamo. 20 kn prije no što dođeš do limita obavijestit ćemo te...
1. Što je to minimalna mjesečna potrošnja? Minimalna mjesečna potrošnja je minimalni iznos pretplate u bonbonu. Možeš odabrati iznos od 40, 80 ili 160 kn, a početna minimalna mjesečna potrošnja je 40 kn i neće se promijeniti osim ako ju sam ne...
Dođi u bonbon sa svojim brojem
Popuni web zahtjev i dođi sa svojim ljubljenim brojem u bonbon!
Postani bonbon pretplatnik
Ispuni zahtjev u par minuta i bonbon broj stiže ravno na tvoja vrata!
Potraži bonbon u blizini
Potraži nas na karti