Cjenik, uvjeti korištenja i pravne napomene
Služba za korisnike
Imaš pitanje i htio bi popričati s nama? Nema problema, tu smo za tebe. :)
Kad god nas zatrebaš, možeš nas dobiti na online kanalima - Facebook, Instagram, Twitter te na WhatsApp 097 7770 077, a od 8 do 21 dostupni smo ti i na broju 0970 266 266.
Pismeni prigovori podnose se pisanim putem najjednostavnije putem emaila na prigovori@podrska.bonbon.hr. Odgovorit ćemo vam najkasnije u zakonskom roku od 15 dana, ali ćemo se potruditi da to bude što prije. Ako niste zadovoljni dobivenim odgovorom, prigovor možete ponoviti u roku od 30 dana, uz napomenu - drugostupanjski prigovor. Novi odgovor ćete dobiti najkasnije za 30 dana.
Na prigovore zbog naplate usluga s posebnom tarifom (npr. 060 brojevi) odgovaramo najkasnije za 30 dana.
U prigovoru nam što detaljnije opišite problem kako bismo ga što kvalitetnije i što prije riješili. Napišite u njemu svoje ime i prezime, ulicu, kućni broj i mjesto/grad u kojem živite, kontakt telefon s predbrojem, e-mail adresu i svoj OIB. Ako ste poslovni korisnik, dodajte i naziv, adresu i OIB vaše tvrtke/obrta.
Posljednja izmjena: 05. 11. 2025.