bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "pretplata", 28 rezultata.

Mobiteli

1. Jesu li mobiteli koje kupim u web dućanu otključani ili zaključani? Mobiteli su zaključani na T-Mobile mrežu. 2. Kako mogu otključati uređaj kupljen u bonbonu? Mobitel kupljen u bonbon ponudi možeš besplatno otključati ako je prošla godina...

Koje su prednosti bonbon pretplate?

Prije svega, bonbon voli drugačije pristupiti tebi kao korisniku. Kompletna komunikacija odvija se na internetu, što znači da u svakom trenutku možeš brzo i jednostavno riješiti neki problem ili dobiti odgovor na pitanje. Naša Korisnička podrška...

Zamjenska SIM kartica

Čemu služi zamjenska SIM kartica i kako je mogu dobiti? Ako ti netko ukrade mobitel a tvojom SIMicom, ako izgubiš mobitel ili samo svoju SIM karticu – ne trebaš očajavati! Javi nam se odmah na  Facebook ,  Twitter ,  chat  ili na bonbon@bonbon.hr...

Micro SIM kartica

Kako mogu dobiti micro SIM karticu? Na Facebooku , Twitteru ili na e-mail bonbon@bonbon.hr pošalji nam broj i PUK1 broj od tog broja za koji trebaš micro SIM karticu, svoje ime, prezime i adresu na koju ćemo ti ju poslati. Svakako nam napiši i...

Kupovina u web dućanu

1. Naručio sam nešto u web dućanu, ali nisam dobio e-mail s potvrdom o kupnji. Zašto? Provjeri svoje foldere sa spamom ili smećem, možda je e-mail završio tamo. Ako ga ni tamo nema, javi nam se na  bonbon@bonbon.hr  s podacima o kupnji (ime i...

 6 – 10 od 28
Prijašnja
1
2
3
4
5
6
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.