bonbon dnevna doza optimizma

Tu si —
Početna
Podrška
Pitanja i odgovori
Tag
Pretraga za "sms", 22 rezultata.

Račun

1. Zašto imam limit potrošnje ako sam novi bonbon pretplatnik? Ako si novi bonbon pretplatnik, u prva tri mjeseca imat ćeš limit na potrošnju od 300 kn, ali to je samo dok se bolje ne upoznamo. 20 kn prije no što dođeš do limita obavijestit ćemo te...

Trenutačna potrošnja

1. Kako mogu provjeriti trenutačnu potrošnju? Za provjeru trenutačne potrošnje pošalji SMS kune na 13977  i obavijest ti stiže porukom. A možeš ju provjeriti i na Moj bonbon profilu pa ga svakako otvori :) U svakom trenutku možeš provjeriti...

SMS prijevoz

Mogu li u bonbon pretplati upotrebljavati SMS prijevoz i koliko se naplaćuje ta usluga? Poruku sadržaja  ZG  pošalji na  8585 , nakon čega ćeš primiti potvrdu o kupljenoj karti, a cijena karte bit će ti naplaćena. Ako ne primiš povratnu poruku u...

SMS parking

Mogu li u bonbon pretplati upotrebljavati SMS parking i koliko se naplaćuje ta usluga? Naravno da možeš :) U poruci pošalji svoje registracijske oznake bez razmaka (npr.  ZG1234CC ) na adresu odgovarajuće parkirne zone. Poslana se poruka...

Govorna pošta

1. Kako se služim govornom poštom? Vrlo lako. Biraj: 13511  za preslušavanje poruka. Ovaj broj biraš ako zoveš sa svog broja, a ako zoveš s nekog drugog broja onda biraš +3859709xxxxxxxx ili 09709xxxxxxx i ostatak svog broja. Pozdravnu...

 1 – 5 od 22
Prijašnja
1
2
3
4
5
Iduća
Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje? Javi nam se.