Online kupovina
Kupovina u web dućanu
1. Naručio sam nešto u web dućanu, ali nisam dobio e-mail s potvrdom o kupnji. Zašto?
Provjeri svoje foldere sa spamom ili trashom, možda je e-mail završio tamo. Ako ga ni tamo nema, javi nam se na bonbon@bonbon.hr s podacima o kupnji (ime i prezime, e-mail, kontakt broj i predmet narudžbe) pa ćemo provjeriti je li kupnja bila uspješna.
2. Mogu li u web dućanu kupiti mobitel na rate?
U našem web dućanu moguće je plaćanje do 12 rata kreditnim karticama.
3. Mogu li preko web dućana darovati mobitel?
Naravno! Samo unesi podatke i adresu osobe kojoj daruješ mobitel, a mi ćemo ga dostaviti besplatno.
Posljednja izmjena: 04. 07. 2020.
Ako trebaš više informacija, pogledaj:

Dođi u bonbon i padni na gu***u!
Uzmi razgovore ili internet po novim cijenama. Uživaj u brbljanju ili surfanju bez grižnje savjesti već od 4 eura. Istraži što ti najviše odgovara, izaberi svoju kombinaciju i aktiviraj odmah!
Saznaj više