Za početak korištenja App Store Trgovine i za preuzimanje i kupovinu sadržaja potrebno je u svojem mobilnom iOS uređaju dodati/kreirati osobni Apple ID račun.
Kupovina sadržaja u App Store Trgovini s naplatom na bonbon računu omogućena je svim korisnicima Apple ID računa koji su odabrali Mobitel kao sredstvo plaćanja.
Za pretplatnike kupljeni sadržaj bit će naplaćen na mjesečnom računu, a za korisnike bonova iznos za kupovinu će biti oduzet odmah s prepaid računa.
App Store Trgovina namijenjena je svim bonbon pretplatnicima i bonbon korisnicima bonova koji koriste pametne telefone s iOS operativnim sustavom.
Kako bi koristio sve prednosti App Store Trgovine i imao mogućnost preuzimanja sadržaja potrebno je imati pametni telefon s iOS operativnim sustavom i valjani Apple ID tj. račun pomoću kojeg se prijavljuješ na App Store Trgovinu. Za kupnju sadržaja potrebno je biti spojen na bonbon podatkovnu mrežu i da u mobilnom uređaju koristiš bonbon pretplatnički broj ili bonbon broj na bonove.
Trenutno preko bonbon računa možeš kupiti:
- Aplikacije
- Igre za iOS uređaje
- Filmove i TV serije
Za početak korištenja App Store trgovine i za preuzimanje tj. kupovinu sadržaja u trgovini trebao bi u svojem uređaju dodati/kreirati osobni Apple ID račun. Za kreiranje računa slijedi ove korake:
1. U glavnom izborniku uređaja odaberi "Postavke"
2. Klikni na „Prijavite se na vaš iPhone"
3. Klikni na Nemate Apple ID ili ste ga zaboravili?
4. U pop-up prozoru odaberi Izradi Apple ID i slijedi daljnje upute
Nakon što si podesio svoj Apple ID račun, sadržaj se može kupovati kreditnom tj. debitnom karticom ili bonbon računom.
Prilikom odabira kupnje sadržaja u trgovini, kao sredstvo plaćanja odaberi „Mobitel“.
1. Otvori App Store
2. Klikni na plavu ikonu u gornjem desnom uglu
3. Klikni na ime (Apple ID)
4. Klikni na Informacije o plaćanju
5. Odaberi Mobitel i klikni Sljedeće
Apple će kod bonbon-a provjeriti je li tvojem mobilnom broju omogućena kupnja sadržaja, odnosno, ima li dovoljno sredstava na računu na bonove, tj. jesi li aktivan bonbon pretplatnik. Također, provjerit će se i jesu li dosegnuti definirani limiti kupnje za App Store uslugu. U slučaju da nema nikakvih ograničenja, Apple će tvoj odabrani sadržaj naplatiti putem bonbon računa, a trošak sadržaja bit će iskazan na sljedećem mjesečnom računu, ako si pretplatnik, ili će tvoj račun biti odmah umanjen za iznos kupnje ako si korisnik na bonove.
Maksimalni iznos pojedine transakcije za kupovine u App Store trgovini iznosi 375 kn. Ukupni mjesečni iznos koji se može potrošiti u App Store trgovini iznosi 500 kn.
Po uspješnom završetku transakcije u kojoj si kupio sadržaj na Apple uređaju, primit ćeš potvrdu o kupnji te obavijest koju šalje Apple na tvoj iTunes. U pregledu iTunes transakcija na www.itunes.com/bill dostupnom putem iPhone, iPad ili Mac uređaja možeš provjeriti sve kupnje koje si imao u trgovini.
Ukoliko si dosad plaćao preko kreditne/debitne kartice, nećeš biti upitan za odabir plaćanja, ali jednostavno u koraku prije potvrde promijeni ovaj način kupovine
Moguće je spriječiti nenamjerne i/ili neovlaštene kupnje tako da uključiš provjeru autentičnosti. Autentičnost se provjerava unosom lozinke, koja se mora unijeti kako bi se ostvarila kupnja. Za detalje obrati se Apple podršci na stranici https://support.apple.com/hr-hr/HT201304#prevent-purchases)
Za sve upite u vezi s povratima novca za kupljene sadržaje trebaš se javiti Apple podršci budući da je Apple vlasnik odnosa krajnjeg korisnika i App Store trgovine. Povrati su omogućeni u trgovini prema Apple uvjetima Uvjeti korištenja usluga Apple Media (link na https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/hr/terms.html) ili na https://reportaproblem.apple.com.
Moguće je tražiti povrat unutar 14 dana od kupnje. Kako bi zatražio povrat potrebno je postupiti prema Apple uvjetima Uvjeti korištenja usluga Apple Media. (link na https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/hr/terms.html)
U tom slučaju kupnja neće biti moguća te ćeš o tome biti obaviješten putem App Store sučelja.
Možeš, potrebno je kontaktirati korisničku podršku.
Posljednja izmjena: 17. 07. 2020.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr