App Store

Najčešća pitanja

Kako koristiti uslugu?
  • Početak korištenja

Za početak korištenja App Store Trgovine i za preuzimanje i kupovinu sadržaja potrebno je u svojem mobilnom iOS uređaju dodati/kreirati osobni Apple ID račun.

  • HT (bonbon) račun

Kupovina sadržaja u App Store Trgovini s naplatom na bonbon računu omogućena je svim korisnicima Apple ID računa koji su odabrali Mobitel kao sredstvo plaćanja.

  • Plaćanje

Za pretplatnike kupljeni sadržaj bit će naplaćen na mjesečnom računu, a za korisnike bonova iznos za kupovinu će biti oduzet odmah s prepaid računa.

1. Kome je namijenjena App Store Trgovina?

App Store Trgovina namijenjena je svim bonbon pretplatnicima i bonbon korisnicima bonova koji koriste pametne telefone s iOS operativnim sustavom.

2. Što sve moram imati da bi koristio App Store Trgovinu i kupovao sadržaje?

Kako bi koristio sve prednosti App Store Trgovine i imao mogućnost preuzimanja sadržaja potrebno je imati pametni telefon s iOS operativnim sustavom i valjani Apple ID tj. račun pomoću kojeg se prijavljuješ na App Store Trgovinu. Za kupnju sadržaja potrebno je biti spojen na bonbon podatkovnu mrežu i da u mobilnom uređaju koristiš bonbon pretplatnički broj ili bonbon broj na bonove.

3. Što se sve može kupiti naplatom preko HT/bonbon računa?

Trenutno preko bonbon računa možeš kupiti:

 - Aplikacije

- Igre za iOS uređaje

 - Filmove i TV serije

4. Kako da pridodam svoj Apple ID račun za korištenje App Store Trgovine?

Za početak korištenja App Store trgovine i za preuzimanje tj. kupovinu sadržaja u trgovini trebao bi u svojem uređaju dodati/kreirati osobni Apple ID račun. Za kreiranje računa slijedi ove korake:

1. U glavnom izborniku uređaja odaberi "Postavke"

2. Klikni na „Prijavite se na vaš iPhone"

3. Klikni na Nemate Apple ID ili ste ga zaboravili?

4. U pop-up prozoru odaberi Izradi Apple ID i slijedi daljnje upute

5. Kako mogu kupiti sadržaj na App Store trgovini?

Nakon što si podesio svoj Apple ID račun, sadržaj se može kupovati kreditnom tj. debitnom karticom ili bonbon računom.

6. Kako koristim bonbon račun za kupnje u App Store trgovini?

Prilikom odabira kupnje sadržaja u trgovini, kao sredstvo plaćanja odaberi „Mobitel“.

1. Otvori App Store

2. Klikni na plavu ikonu u gornjem desnom uglu

3. Klikni na ime (Apple ID)

4. Klikni na Informacije o plaćanju

5. Odaberi Mobitel i klikni Sljedeće

Apple će kod bonbon-a provjeriti je li tvojem mobilnom broju omogućena kupnja sadržaja, odnosno, ima li dovoljno sredstava na računu na bonove, tj. jesi li aktivan bonbon pretplatnik. Također, provjerit će se i jesu li dosegnuti definirani limiti kupnje za App Store uslugu. U slučaju da nema nikakvih ograničenja, Apple će tvoj odabrani sadržaj naplatiti putem bonbon računa, a trošak sadržaja bit će iskazan na sljedećem mjesečnom računu, ako si pretplatnik, ili će tvoj račun biti odmah umanjen za iznos kupnje ako si korisnik na bonove.

7. Koliki je limit za kupnju sadržaja na App Store trgovini?

 Maksimalni iznos pojedine transakcije za kupovine u App Store trgovini iznosi 375 kn. Ukupni mjesečni iznos koji se može potrošiti u App Store trgovini iznosi 500 kn.

8. Hoću li dobiti potvrdu o uspješnoj kupnji?

Po uspješnom završetku transakcije u kojoj si kupio sadržaj na Apple uređaju, primit ćeš potvrdu o kupnji te obavijest koju šalje Apple na tvoj iTunes. U pregledu iTunes transakcija na www.itunes.com/bill dostupnom putem iPhone, iPad ili Mac uređaja možeš provjeriti sve kupnje koje si imao u trgovini.

9. Što ako sam dosad kupovao preko kreditne/debitne kartice, a sad želim to isto raditi preko bonbon računa?

Ukoliko si dosad plaćao preko kreditne/debitne kartice, nećeš biti upitan za odabir plaćanja, ali jednostavno u koraku prije potvrde promijeni ovaj način kupovine

10. Što ako mi netko otuđi mobilni telefon ili ga izgubim, može li netko drugi kupovati sadržaje s njega?

Moguće je spriječiti nenamjerne i/ili neovlaštene kupnje tako da uključiš provjeru autentičnosti. Autentičnost se provjerava unosom lozinke, koja se mora unijeti kako bi se ostvarila kupnja. Za detalje obrati se Apple podršci na stranici https://support.apple.com/hr-hr/HT201304#prevent-purchases)

11. Mogu li tražiti povrat novca u slučaju neželjene ili nenamjerne kupnje? Kome se trebam javiti?

Za sve upite u vezi s povratima novca za kupljene sadržaje trebaš se javiti Apple podršci budući da je Apple vlasnik odnosa krajnjeg korisnika i App Store trgovine. Povrati su omogućeni u trgovini prema Apple uvjetima Uvjeti korištenja usluga Apple Media (link na https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/hr/terms.html) ili na https://reportaproblem.apple.com.

12. U kojem vremenu je moguće tražiti povrat novca nakon kupnje igre ili aplikacije?

Moguće je tražiti povrat unutar 14 dana od kupnje. Kako bi zatražio povrat potrebno je postupiti prema Apple uvjetima Uvjeti korištenja usluga Apple Media. (link na https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/hr/terms.html)

13. Što ukoliko nemam dovoljno novaca na svojem računu na bonove ili sam prekoračio limit?

U tom slučaju kupnja neće biti moguća te ćeš o tome biti obaviješten putem App Store sučelja.

14. Mogu li isključiti mogućnost naplate putem bonbon računa?

Možeš, potrebno je kontaktirati korisničku podršku.

Ako trebaš više informacija, pogledaj: