To je usluga koja ti omogućava da svoj bonbon broj jednom godišnje isključiš iz mreže na razdoblje od 1 do 6 mjeseci. Na primjer, putuješ u inozemstvo na tri mjeseca i ne želiš plaćati račun za to vrijeme (a i zašto bi ga plaćao kad ga ne koristiš) – jednostavno isključiš svoj broj na tri mjeseca i u tom razdoblju ne dobivaš račune. Broj će biti privremeno isključen iz mreže s prvim danom mjeseca koji si odabrao, a ponovno će se uključiti u mrežu s prvim danom u mjesecu nakon proteka razdoblja privremenog isključenja.
Svi paketi koji su aktivni u trenutku privremenog isključenja broja iz mreže bit će deaktivirani i neće se reaktivirati kad se broj ponovno uključi u mrežu. No ništa zato, prstići su tu pa ih ti opet sam aktiviraj :)
Ništa. Usluga je besplatna.
Posljednja izmjena: 15. 05. 2020.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr