bonbon na pretplatu

Moj bonbon profil

1. Čemu služi Moj bonbon profil?

Svačemu i svakako je korisno da ga otvoriš. Na Moj bonbon profilu možeš:

  • aktivirati i deaktivirati pakete i provjeriti njihovo stanje
  • provjeriti trenutačnu potrošnju u tekućem mjesecu
  • promijeniti minimalnu mjesečnu potrošnju
  • postaviti limit računa ili SMS obavijest o potrošnji
  • aktivirati eRačun, pregledati račune i detalje potrošnje u posljednjih godinu dana
  • platiti jedan račun godišnje do tri rate
  • poslati 20 besplatnih web SMS-ova mjesečno.

I to nisu sve mogućnosti Moj bonbon profila – zato ga otvori i otkrij sve mogućnosti koje ti pruža :)

2. Zaboravio sam lozinku i/ili korisničko ime za prijavu. Kako da ih vratim?

Ako si zaboravio samo lozinku, prilikom prijave na Moj bonbon odaberi opciju Zaboravio/la si lozinku? i na taj način možeš riješiti svoj problem.

Ako si osim lozinke zaboravio i korisničko ime, pošalji nam na e-mail bonbon@bonbon.hr svoju e-mail adresu s kojom si prijavljen, bonbon broj i kratki opis problema.

Ako trebaš više informacija, pogledaj: