Nakon što kupiš bon i upišeš broj na koji želiš nadoplatu, bon se automatski nadoplaćuje na taj bonbon broj.
Za svaki slučaj još jedanput provjeri detaljno sve podatke, a posebno one koje se odnose na karticu kojom plaćaš (broj kreditne kartice, datum valjanosti). Ako je s karticom sve u redu, ukucaj *100# i provjeri je li valjanost tvog računa istekla. Ako je valjanost istekla, prva sljedeća nadoplata mora biti ručna, što znači da nećeš moći nadoplatiti preko našeg web dućana već isključivo ručnim unosom 14-znamenkastog koda u mobitel.
Ako valjanost računa nije istekla, javi nam se na Facebook, Twitter, chat ili na bonbon@bonbon.hr pa ćemo provjeriti što se dogodilo.
Posljednja izmjena: 04. 07. 2020.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr