Pošalji besplatnu poruku sadržaja prebaci na 13977 i samo slijedi upute. Prebaciti možeš samo zaokruženi iznos eura s jednog bonbon broja na drugi, a iznos u rasponu od 132 EUR odaberi sam. Važno je da znaš da prebačeni novci ne produljuju valjanost računa na koji su prebačeni.
Eure također možeš prebaciti i putem bonbon aplikacije.
Provjeri je li ti račun aktivan: ako je istekla valjanost tvog računa, nećeš moći prebaciti novce na drugi račun dok ne obnoviš valjanost računa bonom. Isto tako iznos koji prebacuješ mora biti zaokružen na cijeli euro.
Provjeri je li ti račun aktivan. Euro koje netko prebaci na tvoj račun ne obnavljaju i ne produljuju valjanost tvog računa: to ćeš morati učiniti sam nadoplatom bona. Kad obnoviš valjanost računa, moći ćeš iskoristiti novce koji su ti prebačeni.
Eure možeš prebaciti samo bonbon korisnicima.
Ne, usluga je besplatna :)
Posljednja izmjena: 23. 01. 2024.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr