Cijene, paketi i promocije

Paketi na internet SIM-ici

1. Kako aktiviram pakete na internet SIM-ici i koji paketi postoje?

Pakete na internet SIM-ici aktiviraš slanjem besplatne poruke hocu na 13977. Možeš birati između Dnevnog internet paketa ako trebaš paket na dnevnoj bazi ili Jako velikog internet paketa ako voliš aktivirati paket za cijeli mjesec. No ne možeš paralelno koristiti i jedan i drugi paket – ako imaš aktiviran mjesečni paket ne možeš koristiti dnevni i obratno. Koliko MB dobivaš u kojem paketu i po kojoj cijeni, provjeri ovdje. Po isteku, ako ga u međuvremenu ne deaktiviraš i ako imaš dovoljno kuna na računu, tvoj će se paket sam reaktivirati i o tome ćemo te obavijestiti SMS-om.

2. Kako deaktiviram paket?

Možeš preko bonbon aplikacije ili Moj bonbon profila. Ili ga deaktiviraš slanjem besplatne poruke necu na 13977.

3. Moram li svaki dan ponovno aktivirati Dnevni internet paket?

Ne trebaš. Ako imaš dovoljno kuna na računu, paket će ti se sam reaktivirati između ponoći i 4 sata ujutro i o tome ćeš biti obaviješten SMS-om iduće jutro. Ako ne želiš da se reaktivira samostalno (ako ga više ne želiš), uvijek ga možeš deaktivirati sam.

4. Mogu li Dnevni internet paket aktivirati na svom bonbon broju?

Ne možeš. Dnevni internet paket dostupan je samo na internet SIM-ici.

Ako trebaš više informacija, pogledaj: