Ostale usluge

Roaming

1. Kakve su cijene ako sam s bonbon pretplatom u roamingu?

Cijena dolaznih i odlaznih poziva u roamingu ovisi o tome u kojoj se zemlji nalaziš. Važno je da znaš da ti se u roamingu naplaćuju i dolazni pozivi: osoba koja te zove plaća uobičajenu cijenu poziva prema tvom broju, a ti plaćaš cijenu prema cjeniku. Cijene dolaznih i odlaznih poziva provjeri ovdje.

2. Da li u roamingu mogu koristiti usluge s posebnom tarifom?

Dok si u roamingu ne možeš pozivati brojeve s posebnom tarifom (to su npr. 060, 061… brojevi koji se koriste za pružanje usluga s posebnom tarifom).

3. Kako mogu provjeriti Internet potrošnju u roamingu?

Ako želiš provjeriti koliko si megabajta potrošio dok si u roamingu, pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977.

4. Kako da ograničim internet potrošnju u roamingu?

Limit za Internet potrošnju u roamingu iznosi 464,43 kn s uključenim PDV-om, a nakon što dosegneš taj limit surfanje se prekida. Ovaj limit vrijedi u zemljama unutar i izvan Europske Unije. Prije no što ti se usluga prekine, dobit ćeš SMS obavijest o potrošnji na 80% i 100% svoga limita.

Ako ti ovaj limit nije dovoljan, možeš ga besplatno promijeniti putem USSD koda *136# ili pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977. Naravno, ti možeš i u potpunosti ukinuti iznose ograničenja, a nakon što ga ukineš možeš ga ponovno i aktivirati u gore navedenom iznosu.

U svrhu tvoje zaštite, mi zadržavamo pravo blokiranja Internet potrošnje dok si u roamingu u slučajevima koji su definirani međunarodnim ugovorima o roamingu sa roaming partnerima. Riječ je o situacijama u kojima iz nepoznatog razloga naši sustavi ne dobiju sve potrebne informacije koje su potrebne za obračun cijene (pa npr. sustav ne prepozna u kojoj se mreži nalaziš). Ne brini, ove situacije su rijetke :)

5. Što je lokalni pružatelj podatkovnog prometa u roamingu?

Od 1. srpnja 2014. tijekom boravka u zemljama Europske unije, Islandu, Lihtenštajnu i Norveškoj možeš koristiti lokalni podatkovni promet kod odabranog stranog operatora u zemlji u kojoj se nalaziš. To znači da i dalje koristiš govorne i SMS usluge od bonbona (ne mijenjaš SIM karticu u svom mobitelu) te lokalni podatkovni promet od stranog operatora.

Da bi koristio takvu uslugu, u postavkama svog mobitela trebaš ručno promijeniti APN u EUINTERNET. Ako koristiš iPhone, trebat ćeš napraviti upgrade svog iOS-a na iOS 8, a za vrijeme dok nemaš iOS 8 javi nam se na bonbon@bonbon.hr da ti objasnimo kako da podesiš ovaj APN.

Evo primjera: dolaziš u Pariz (fensi :)) i vidiš reklamu operatera Orange o surfanju u roamingu na njihovoj mreži. Promijeniš ručno svoj APN u mobitelu, napraviš radnju koju Orange od tebe traži (npr. kupiš nekakav bon i ukucaš ga u mobitel) i surfaš po tim cijenama. Svo to vrijeme pričaš i šalješ poruke po bonbon roaming cijenama.

6. Tko me treba informirati o detaljima ponude lokalnih pružatelja podtkovnog prometa?

Sve informacije za surfanje na ovaj način dužan ti je osigurati strani pružatelj podatkovnog prometa u roamingu. bonbon nema informacije o njihovim ponudama, pa te informacije od nas nećeš moći dobiti.

7. Što je politika pravedne uporabe?

Od 15. lipnja 2017. godine HT će početi primjenjivati mehanizam kontrole radi utvrđivanja jesu li korisnici pretežito koristili usluge u pokretnoj mreži HT-a ili one u roamingu u EEA i jesu li pri tome korisnici uglavnom bili prijavljeni u pokretnoj mreži HT-a ili u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA. Ako HT utvrdi da je pojedini korisnik u prethodnom promatranom razdoblju, koje nije kraće od 4 mjeseca (123 dana), pretežito koristio pojedinu uslugu u roamingu u EEA i uglavnom bio prijavljen u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA, HT može tom korisniku poslati upozorenje o utvrđenom obrascu ponašanja koje upućuje na rizik zlouporabe ili prekomjerne uporabe regulirane roaming usluge u EEA. Ako nakon 15 dana od poslane obavijesti korisnik u promatranom razdoblju i dalje zadrži pretežito korištenje te usluge u roamingu u EEA, pri čemu je i dalje uglavnom prijavljen u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA, HT može u slučaju tog korisnika primijeniti dodatnu roaming naknadu na daljnje korištenje te usluge.

Prethodno započeto promatrano razdoblje se ne prekida u slučaju promjene tarife i/ili opcije, a što između ostalog uključuje i sljedeće:

  • prelazak s tarife za korisnike bonova na pretplatničke tarife i obrnuto,
  • promjene tarifa između pojedinih brandova Hrvatskog Telekoma (Hrvatski Telekom, bonbon, Simpa, Iskon.Mobile).

Isto tako, promjena tarife i/ili opcije nema utjecaja niti na prethodno započetu primjenu dodatne roaming naknade u slučaju daljnjeg korištenja roaming usluga. Drugim riječima, korisnicima kojima je nakon prethodno poslane SMS obavijesti započela naplata dodatne roaming naknade ista neće biti ukinuta s promjenom tarife i/ili opcije, nego će se nastaviti primjenjivati sve dok su ispunjeni kriteriji za primjenu iste uz promatranje prethodnog 4-mjesečnog razdoblja neovisno o mogućim izmjenama tarife i/ili opcije tijekom tog razdoblja.

8. Što mi je još važno za znati dok sam u roamingu?

Dok si u roamingu možeš besplatno pozivati hitne službe na broju 112.

Također, ako trebaš korisničku podršku dok si u inozemstvu možeš nas besplatno dobiti na broju 097 0366366. Ovaj broj ti je dostupan samo za pozive iz inozemstva.

Ako trebaš više informacija, pogledaj: