Račun i potrošnja

Trenutačna potrošnja

1. Kako mogu provjeriti trenutačnu potrošnju?

Za provjeru trenutačne potrošnje pošalji SMS EURI na 13977 i obavijest ti stiže porukom. A možeš ju provjeriti unutar bonbon aplikacije i na Moj bonbon profilu pa ga svakako otvori :)

U svakom trenutku možeš provjeriti stanje minuta, SMS-ova i MB-a iz paketa i pokretanjem USSD izbornika - *121#.

2. Koje su usluge uračunate u trenutačnu potrošnju?

Uračunate su sve usluge koje si do tog trenutka potrošio, s PDV-om.

3. Znači li to da ću dobiti račun u iznosu trenutačne potrošnje koju imam u posljednjem danu mjeseca?

Trenutačna potrošnja je informativnog karaktera pa na završnom iznosu na računu može biti sitnih odstupanja u lipama.

No nekad se može dogoditi da dobiješ i značajno veći račun od limita koji si postavio. To se događa u situacijama kada koristiš usluge poput SMS parkinga, SMS prijevoza i ostale usluge koje naplaćujemo za treće strane, a potrošio si manje od minimalne mjesečne potrošnje. Naime, usluge koje naplaćujemo za treće strane ne ulaze u minimalnu mjesečnu potrošnju i naplatit će ti se povrh nje na računu.

Na primjer: provjerio si trenutačnu potrošnju posljednji dan u mjesecu i ona kaže da si potrošio 74 kn, a od tog iznosa 10 kn potrošio si na SMS parking, što je uračunato u trenutačnu potrošnju. Odabrao si minimalnu mjesečnu potrošnju od 80 kn i očekuješ račun od 80 kn (80 kn minimalna mjesečna potrošnja. Ipak, stigne ti 84 kn. Razlog je tome što SMS parking usluga ne ulazi u minimalnu mjesečnu potrošnju i obračunava se povrh nje.

Ako trebaš više informacija, pogledaj: