Račun i potrošnja

Račun

1. Zašto imam limit potrošnje ako sam novi bonbon pretplatnik?

Ako si novi bonbon pretplatnik, u prva tri mjeseca imat ćeš limit na potrošnju od 300 kn, ali to je samo dok se bolje ne upoznamo. 

2. Mogu li ja povećati taj limit kad do njega dođem?

Možeš, samo nam se javi na bonbon@bonbon.hr

3. Imam li neki limit potrošnje i nakon prva tri mjeseca na bonbon pretplati?

Radi tvoje zaštite postavili smo limit potrošnje na iznos koji je četiri puta veći od tvoje prosječne potrošnje. Ako dođeš do toga limita i želiš ga promijeniti, javi nam se na bonbon@bonbon.hr

4. Mogu li aktivirati eRačun?

Naravno da možeš, to i podržavamo jer je ekološki prihvatljivije :) Svoje eRačune možeš primati unutar bonbon aplikacije i na Moj bonbon profilu, tamo možeš imati uvid u detalje svoje potrošnje, a možeš i odabrati želiš li obavijest o primljenom eRačunu primati e-mailom ili SMS-om. Sve ti je to dostupno na Moj bonbon profilu pa ga aktiviraj ako već nisi.

5. Mogu li aktivirati eRačun ako sam poslovni korisnik?

Nažalost ne možeš :( Poslovni korisnici za sada još uvijek ne mogu primati eRačune.

6. Kako mogu plaćati svoje eRačune?

eRačune na Moj bonbon profilu možeš platiti internetskim bankarstvom. Za sva dodatna pitanja možeš nas naći na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram), chatu, WhatsAppu i mailu (bonbon@bonbon.hr). Tu smo za tebe 24 sata, svaki dan u godini :)

7. Što se događa ako svoje račune ne platim na vrijeme?

Huh, nadamo se da ti ove informacije neće baš trebati, ali evo ih:

  • Ako si sklopio pretplatu preko naše korisničke podrške, plaćanjem prvog računa daješ suglasnost za korištenje usluge.
  • Datum dospijeća računa je promijenjiv, a uglavnom je 13 dana od datuma izdavanja računa (ovisno o nedjeljama i praznicima koji se pojave u međuvremenu)
  • Dva radna dana nakon datuma dospijeća poslat ćemo ti SMS-om podsjetnik o tome.
  • Pisanu opomenu šaljemo najranije 5 radnih dana od datuma dospijeća. Tebi ih baš nećemo slati, jel' tako?
  • 30 radnih dana od pisane opomene onemogućit ćemo ti odlazni promet (naravno ako nisi platio opomenu), ali ćemo te prije toga obavijestiti SMS-om o tome.
  • Trajno raskidamo ugovor s tobom 35 dana od onemogućavanja odlaznog prometa i ti zauvijek gubiš svoj bonbon broj :(
  • Najranije 5 dana od raskida ugovora pokreće se sudski postupak. Ovo je sad već uffff... A sad ti se na dugovanje i zatezne kamate uključuju i sudski troškovi. Ovo baš treba izbjeći.
Ako trebaš više informacija, pogledaj: